logo

english   corsu   france

  Sta pagina tratta di i travagli in Genealugia Genetica chì toccanu à i discendenti di Sir John Stewart di Bonkyll.
  Tutti i discendenti patrilineari di issu Stewart medievale anu a mutazione chjamata S781.
  Sta pagina hè in leia cù i gruppi di ricerca messi in opera da l'imprese di ricerche ADN trattendu di u SNP S781+.
  U scopu di sti gruppi hè d'identificà novi SNPs chì puderanu ristabilisce ligame trà famiglie separate dapoi parechji generazioni.
  Oghje a Genealugia Genetica hè u mezu chì vale u più pè ritruvà l'antenati senza alcuni ricordi scritti.

 

Avertimentu : L'aspetti genealugichi, culturali è avisi parsunali chì sò prisenti indè stu situ ùn anu nesune ligame incù webu-ospitatore, imprese di testi ADN, impiegatu, administratore, muderatore ò cumunità scientifica. Stu situ hè mantenitu dàauthor, pè ogni cummentarii scrivite à : mel

history Sir John Stewart of Bonkyll

history  Mezi di ricercà incù l'ADN

history  Mezi di ricercà in Genealugia

Sir John Stewart di Bonkyll (mortu u 22 di lugliu di u 1298) era u figliolu d' Alexander Stewart, quartu Altu Steward di Scozza . Era un capimachja in tempu di a prima guerra d'indipendenza scuzzesa. In a battaglia di Falkirk, cumandava l'archeri scuzzesi, è hè statu tumbatu mentre a battaglia. Hè interratu indè u campu santu di a chjesa di l'antica parochja di Falkirk.

john

Discendenti reali

Fù l'antenatu paternale di Henry Stuart, Lord Darnley, u sicondu maritu di a discendenta di u so fratellu, Maria, Regina di i Scuzzesi.
Cusì, era dinù l'antenatu agnaticu di Ghjacumu VI di Scozza, chì fù più tardu Ghjacumu I d'Ingliterra in lu 1603. L'accessione di Ghjacumu I unificava i regni d'Ingliterra, di Scozza è d'Irlanda.

Matrimoniu è Zitelli

S'hè maritatu cù Margaret di Bonkyl (Bonkill), figliola di Sir Alexander de Bonkyl. Anu avutu pè discendenti :
1 - Sir Alexander Stewart di Bonkyll mortu in lu 1319.
2 - Sir Alan Stewart di Dreghorn mortu du 19 di Lugliu di u 1333 durante a battaglia d'Halidon Hill. Antenatu di i Conti di Lennox, Ghjacumu VI è trasversalmente l'attuale famiglia reale di u Regnu Unitu (U.K).
3 - Sir Walter Stewart di Dalswinton. Antenatu di i Stewart di Garlies, dopu Conti di Galloway è Signori di Blantyre.
4 - Sir James Stewart di Pierston è Warwickhill, mortu du 19 di Lugliu di u 1333 durante a battaglia d'Halidon Hill. Antenatu di i Stewart Signori di Lorne, Conti d'Atholl, Conti di Buchan, Conti di Traquair et di u Clanu Stewart d'Appin.
5 - Sir John Stewart di Dalder mortu du 19 di Lugliu di u 1333 durante a battaglia d'Halidon Hill.
6 - Isabella Stewart, chì fù maritata cù Thomas Randolph, 1u Contu di Moray, figlilolu di Sir Thomas Randolph. Cessava di vive u 15 di Lugliu di u 1351.
8 - Sir Robert Stewart di Daldowie, antenatu di i Steuart di Coltness, Goodtrees è AllanBank..
9 - Sir Hugh Stewart.

A PRUPOSITU DI U SNP 781

U Duttore Jim Wilson hà scupertu u SNP S781 ghjuntu cù Sir John Stewart di Bonkyll. Prima era inclusu indè u testu Chromo2 prupostu dà ScotlandDNA.

Testi pè u SNP S781 so cummercializati dà FTDNA è YSEQ. Ci anu permessu di sparte a famiglia di l'antichi Stewart in dui famiglie : I discendenti di Ghjacumu Stewart, quintu Altu Steward di Scozza, sò testati S781-, à u cuntrariu di i discendenti i Sir John Stewart di Bonkyll chì sò testati S781+. 

I testi chjamati Next generation sequencing (NGS) ci ponu aiutà à determinà di modu scentificu induve sò i membri di a famiglia S781+ nantu à l'arburu filogeneticu.

NOVI SNP TRUVATI VIA I TESTI NGS

Quessi SNP sò ghjunti dopu à u S781 è ponu stabilì nove intersezzione è ligame trà e persone testate è e so famiglie. Più ci sarà membri di a Famiglia Stewart chì participeranu à i testi NGS più l'arburu famigliale sarà precisu. I risultati via i testi FTDNA BigY sò particularmente utile.

Alex Williamson hà scupertu u marker BY11989. Jeremy Stewart a scupertu u marker equivalente SNP FGC74572. A squadra di YFULL hà scupertu un altru equivalente Y-STR DYS493=9. Si trattà oghje di una granda sotta-linea S781a. C'hè dinu u marker A22207 cuncernandu a sterpa Lorn / Appin. Oghje ci sò parechji gruppi distinti indè a sterpa S781.

S781 SNPs and Subclades based
on Human Genome version 38
S781a / FGC74572
Lorn < > Appin / A22207
Other S781+ Lines

N.B : Ghjè pussibule di fà i testi pè utti i SNPs truvati cù YSEQ pè $18,00 / SNP.

A Squadra di YFULL analisa i vostri risultati di testi NGS è pruposa un accessi à parechji mesi d'interpretazione prufissunali. Ghjè una bona soluzione pè truvà novi markers .

Arburu S781 di Alex Williamson

williamson

Pè mette i vostri risultati NGS indè l'arburu mandateli quì : https://haplogroup-r.org/submit_data.php

Ci vole à ringrazzia u Pr. Larry Walker pè u so travaglione à 'liniziu di u prugettu Stewart S781.

U Duttore Jim Wilson hà truvatu 6 altri SNP specifichi à a sterpa Lennox via u testu Full Y di un discendente ducale di u Rè Carlu II Stuart. Pè u mumentu un si sà s'ellu hè pusitivu à i marker di a linea S781a.

GRUPPI SNP S781+

FTDNA : Pè piaccè raghjuntate u Gruppu R-S781

YSEQ : Pè piaccè raghjuntate u Gruppu R1b-S781

CAPISCE

- Indè sta video si spiegà cumè i testi chjamati Next generation sequencing (NGS) ci ponu aiutà à determinà scientificamente induve sò i membri di a famiglia S781+ nantu à l'arboru filogeneticu.~6 minute (in inglese)

- Testu FTDNA Big Y700
https://www.familytreedna.com/learn/y-dna-testing/big-y/

- Testu Y-ELITE Full Genome Corps
https://www.fullgenomes.com/


I DISCENDENTI STEWART, STUART è STEUART di SIR JOHN STEWART DI BONKYLL

Truvarete à tutti i cristiani nati trà lu 1245 è lu 1807 (sparti in 29 arburi genealugichi di famiglie).
Puvete esplurà à l'arburi è sotta-arburi aduprendu e ligame interne di e pagine o puvete scopre direttamente un ramu specificu aduprendu à u 'Navigator tool'.

St'arburu famigliale pò esse migliuratu . Tutte e currezzione o pruposte sò benvenute.

 

navigator

I fonti difondati in linea ponu generà sbaglii è cunfusione. Un esempiu ben cunnisciutu hè a sterpa Stewart di Castlemilk. Nanzu si pensavà chì era ghjuntà incù un certu William Stewart di Darnley (Mortu in lu 1429 in Francia). Avà si sà chì sta famiglia discende di un John Stewart di Castlemilk.

Averete da esaminà parechje banche di dati et fonti pè identificà currettamente à u vostru antenatu.

L'associi storichi, genealogichi, filantropisti o alcuni spezialisti ponu furnisce infurmazioni utile in Genealugia.

LIGAME UTILE

Clan Macfarlane Genealogy

Genealogy Stewart Clan

Appin Historical Society

Stewarts of Balquhidder Research Group

Stewart Mailing List on Rootsweb

The Stewart Society

The Royal Stuart Society